Diganggu Menakutkan di SJR, Tak Sangka Ini yg Berlaku kpd Anggota Berkenaan

Sesungguhnya, sisi gelap dan cerah kehidupan ini sudah dijadikan Allah SWT bagi menunjukkan kekuasaan-Nya yang tiada tandingan.
Kita hanya makhluk kerdil yang sentiasa berada dalam kehendak-Nya dan tidak mampu melakukan apapun tanpa kudrat pemberian-Nya.
Syaltan, lblis, jln sentiasa berlegar-legar di sekililing kita.
Cuma manusia tidak diberikan mata kasyaf untuk melihat kehidupan makhluk-makhluk ghaib ini.
Andai dibuka hijab, tentu sekali kita akan dapat melihat alam ghaib yang dikatakan mlsteri yang sahaja ingin mengganggu dan meny. esatkan pemikiran manusia.
Pelbagai cara digunakan. Kisah manusia dig.anggu, diusik atau dis.akat sering kita dengar di sekitar kehidupan kita.

Terima kasih buat anggota polis dan tentera yang berkhidmat siang dan malam menjaga di s.ekatan jalan raya (SJR) sepanjang tempoh pelaksanaan fasa pertama P.erintah Kawalan Pergerakan 3.0 (PKP3.0).
Selain menjaga lalu lintas pasukan barisan hadapan itu perlu peka keadaan sekeliling khususnya pada waktu malam.
BERGOYANG DAN GELENG KEPALA GANGGU POLIS

Sebuah video seram disediakan di akhir artikel telah dikongsikan oleh pengguna TikTok dikenali zarulshahfiqrie baru-baru ini.
Ia mengenai seorang individu dipercayai anggota polis sedang merakam kelibat pocong yang berada di kawasan SJR tempatnya bertugas.
Apa yang menyeramkan, pocong itu seolah-olah menggoyangkan badannya ketika berdiri di belakang rimbunan pokok pisang sambil mengeluarkan bunyi kuat yang meny.eramkan.
Anggota yang berani itu dilihat berjalan menuju ke arah pokok pisang tersebut untuk menyiasat apa yang berlaku.
Sehubungan itu, ramai netizen yang menonton video tersebut memuji tindakan anggota yang berani mendekati kawasan keberadaan pocong terbabit.
Lebih menambah dramanya, ada juga yang berkongsi pendapat bahawa pokok pisang itu adalah lokasi kegemaran makhluk halus seperti pocong dan pontianak.
Melihat cabaran tersebut, begitulah kuatnya semangat anggota polis dan tentera yang berkhidmat siang dan malam menjaga di sekatan jalan raya (SJR) sepanjang tempoh pelaksanaan fasa pertama Perintah Kawalan Pergerakan 3.0 (PKP3.0).
Selain menjaga lalu lintas pasukan barisan hadapan itu perlu peka keadaan sekeliling khususnya pada waktu malam dan lokasi yang dikelilingi hutan dan semak.
Rakaman Video ada di Bawah Sekali

Nak rentas surat takde la ni

Antu pun bosan duk ruma lelama

Fokus betul² kat belakang daun pisang tu

Laluan dia tu sebenarnya, tapi kena blok

Bak kata pepatah, alah bisa tegal biasa. Terima kasih frontliner!


Kredit : SH
Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!